į pradžią turinys susisiekite  
PAGRINDINIS

 

        
 

 

 

 

Sveikos mielos moterys, esu Irina, Pilates mankštos trenerė.
Norėtumėte visada jaustis žvaliai ir energingai, būti visada geroje formoje ir turėti taisyklingą laikyseną?
Tačiau namų sąlygomis nemokate atlikti pratimų taisyklingai ar neturite galimybės ir valios mankštintis?

 

Taigi kviečiu prisijungti prie mano draugiško moterų kolektyvo, sportuoti kartu jaukioje, ramioje atmosferoje pačiame miesto centre, Ukmergės 14a. (III aukštas)
Čia Jūs visada būsite apsupta dėmesio ir gausite pakankamai informacijos ir patarimų apie taisyklingą pratimų atlikimą.

 

Paprastai atliekant pratimus treniruoklių salėje Jūs esate priversta treniruoti kiekvieną raumenų grupę atskirai. Tai užima nemažai laiko ir dažnai neduoda reikiamo rezultato.
 

Tačiau Pilates pratimai sukurti taip, kad mūsų raumenys dirbtų visi kartu - kompleksiškai ir visapusiškai. Dėl to treniruotės iš pradžių gali kai kam pasirodyti sunkiai atliekamos. Bet jau keli mėnesiai Pilates treniruočių lankymo Jums aiškiai įrodys, kad Jūsų pastangos nenuėjo perniek.
 

Taigi norėčiau palinkėti visoms moterims:
 

– Būkite gražios, savimi pasitikinčios ir būtinai nepamirškite atrasti laiko sau. Skirkite daugiau laiko savo sveikatai, kūno grožio palaikymui ir atsiminkite, kad pirkdamos abonementą į sporto salę, Jūs investuojate į savo sveiko gyvenimo kokybę. Jūsų pastangos atsipirks su kaupu!





 

Mankšta atliekama ant kilimėlio bei su įvairia įranga:
 * su elastine guma - Thera-band  juosta
 * su  dideliais GYMNIC terapiniais kamuoliais
 * su mažais   Soft-gym kamuoliais
 * su pilates'o žiedu Magic circle
 * su svareliais
 * su  gimnastinėmis  lazdomis
   

Dėl ko atsirado toks susidomėjimas pilates sistema?
O gi paslaptis visa slypi sistemos lankstume. Ją galima pritaikyti bet kam, nepriklausomai nuo amžiaus ir fizinio pasiruošimo.  

Sistemos kūrėjas Dž. Pilatesas įtraukė į savo sistemą daug reabilitacinių pratimų, kurie yra atliekami gulint ant kilimėlio, kai krūvis stuburui ir sąnariams yra minimalus, o raumenynas dirba 100%. 


Savo užsiėmimuose aš naudoju ne vien Pilates pratimus. Į savo sistemą įtraukiau ir kalanetikos bei jogos elementus.
Skambant ramiai muzikai mes sujungsim relaksuojančius judesius atsipalaidavimui su intensyviais jėgos pratimais.


 

 

Tapkime draugais